خریدار گرانول عدسی ضایعاتی باکیفیت

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

خریدار گرانول عدسی ضایعاتی باکیفیت

خریدار گرانول عدسی ضایعاتی باکیفیت

کاربرد انواع گرانول پلاستیک

در گذشته صنایع برای تولیدات خود از مواد غیر پلاستیکی استفاده می کردند ، و این امر موجب می شد تا قیمت تمام شده محصولات بالا در بیاید. با توجه به افزایش نوسانات قیمت های مواد اولیه بسیار افزایش یافت تا جایی که خیلی از صنایعی که با مواد غیر پلاستیکی کار می کردند برای بقای خود مجبور به تغییر سیستم خود شدند. مواد پلاستیکی به علت اینکه تولید در کشور خودمان تولید می شدند به اندازه سایر مواد اولیه افزایش قیمت پیدا نکردند.
دهه شصت میلادی آغاز استفاده و جایگزینی مواد پلاستیک با بسیاری از مواد دیگر مانند محصولات فلزی، چوبی، شیشه‌ای و یا طبیعی بود که از آن‌ها به مقدار قابل توجهی استفاده می‌شد.

به عنوان مثال بسیاری از منسوجات در گذشته با استفاده از نخ، پنبه، پشم و یا ابریشم تولید می‌شدند، با این حال امروزه موادی مانند اکریلیک، پلی استر و نایلون برای تولید لباس به کار می‌رود.

کفش‌هایی که در ابتدا تولید می‌شدند با استفاده از مواد چرمی بودند، با این حال امروزه از مواد پلاستیک برای ساخت انواع کفش‌های ورزشی از PVC و یا پلی اورتان استفاده می‌شود.

جهت ارتباط با خریدار گرانول عدسی ضایعاتی باکیفیت و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

telegram

instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us