مزایای گرانول پلی اتیلن 5

در مقالات سریالی قبل به برخی از مزایای گرانول پلی اتیلن پرداختیم. در قسمت شماره 5 این مقاله به برخی دیگر از این ویژگی ها می پردازیم:

مزایای گرانول پلی اتیلن 1

مزایای گرانول پلی اتیلن 2

مزایای گرانول پلی اتیلن 3

مزایای گرانول پلی اتیلن 4

مجموعه ننا پلاست در تلاش است تا با ایجاد بستری بسیار گسترده و متنوع ، شرایط بسیار مطلوبی را جهت ساماندهی بازار خرید ، فروش و تجارت انواع گرانول ، کامپاند و مستربچ مرغوب را برای تولید کنندگان و مشتریان عزیز فراهم کند تا بتوانند مواد و محصول مدنظر خود را به همراه دیتاشیت و آزمایش های مدنظرشان در درب کارخانه تحویل بگیرند. انواع گرانول های بازیافتی پ پ اعم از مشکی و سفید و شفاف و پلی اتیلن .

***

تجارت و خرید و فروش انواع گرانول در گرید ها و انواع مختلف به همراه استاندارد و ایزوهای مورد نیاز در مجموعه ننا پلاست انجام می شود.

***

جهت دریافت خدمات مذکور و اطلاعات بیشتر با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

09119531642 مهندس محسن جعفری

خرید و فروش روزانه گرانول پلیمری

مزایای گرانول پلی اتیلن در سیستم فاضلاب

در مقالات قبل به برخی از مزایای گرانول پلی اتیلن پرداختیم. در قسمت شماره 5 این مقاله به برخی دیگر از این ویژگی ها می پردازیم:

مقاومت بالای پلی اتیلن در مقابل حرکت خاک و فشار و توانایی قرار گرفتن در زیر بتن و اجسام سخت و سنگین یکی دیگر از خاصیت های مهم پلی اتیلن می باشد در صورتی که سیستم پوش فیت زمانی آب بند می باشد که لوله و اتصاالات به دور از هرگونه فشار و به صورت دایره ی کامل در داخل یکدیگر قرار گیرد، اما به دلیل نرمی پوش فیت چنانچه از خارج فشاری بر آن وارد گردد از دایره کامل خارج شده و به شکل بیضی در می آید و همین مسآله باعث به وجود آمدن نشت از مجل اتصالات می گردد. همچنین صدای عبور فاضلاب در سیستم پوش فیت به مراتب محسوس تر است و یکی از بزرگترین معایب آن آب بند نشدن و نشت فاضلاب از محل اتصال زانویی سیفون هاست که این خود گویای برتری پلی اتیلن است.

در مقالات بعدی به بررسی ابعاد دیگری از این محصول می پردازیم.

***

*.*

جهت خرید و فروش انواع گرانول پ پ و سایر مواد پلیمری ، انواع خط تولید نو و دست دوم اخذ استاندارد های مربوطه با شماره 09119531642 تماس حاصل فرمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

از اعتماد شما متشکریم…

به ننا لبخند بزن  🙂

***

.

.

***

……………………………………………………………………………………………………………………………

بازار گرانول نناپلاست ، خرید و فروش گرانول ، گرانول پلی اتیلن ، گرانول پ پ ( pp ) ، گرانول پلی پروپیلن ، گرانول pvc ، گرانول پلی وینیل کلراید ، گرانول تزریقی ، گرانول بادی ، گرانول آسیابی ، گرانول سبدی ،

کامپاند های آماده ، مستربچ ، مستربچ رنگی ، افزودنی و…

***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us