گرانول پ پ رنگ آبی

گرانول پ پ رنگ آبی با استفاده از مواد پ پ کندوری یا پوشال بی رنگ یا آبی رنگ تولید می شود. به طور کلی مواد پلی‌پروپیلن به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. پلی‌پروپیلن هموپلیمر که از پلیمریزاسیون مونومر پروپیلن به تنهایی تولید می‌شود و پلی‌پروپیلن کوپلیمر که از پلیمریزاسیون پروپیلن به همراه کومونومر اتیلن تولید می‌شود.
جهت خرید گرانول پ پ رنگ آبی تماس بگیرید.

***

تجارت و خرید و فروش انواع گرانول در گرید ها و انواع مختلف به همراه استاندارد و ایزوهای مورد نیاز در مجموعه ننا پلاست انجام می شود.

***

جهت دریافت خدمات مذکور و اطلاعات بیشتر با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

09119531642 مهندس محسن جعفری

پخش گرانول پ پ صادراتی

پخش گرانول پ پ صادراتی

از بین انواع گرانول پ پ گرانول باتری از ارزش بالایی برخوردار است و قیمت بالایی دارد و در مرحله بعد گرانول پ پ سپری و گرانول جامبوبگ قرار می گیرند. همانطور که گفته شد قیمت این مواد گرانول با توجه به ساختارشان متفاوت است ولی کاربردهای مختص بهه خود را دارند. برای تهیه انواع گرانول پ پ می توانید با ما تماس بگیرید و اگر تولید کننده انواع مواد گرانول هستید می توانید در پیج ما محصولات گرانول پلاستیکی خود را تبلیغ کنید.

جهت خرید و فروش انواع گرانول پلی اتیلن و پ پ و سایر مواد پلیمری ، انواع خط تولید نو و دست دوم اخذ استاندارد های مربوطه با شماره 09119531642 تماس حاصل فرمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

از اعتماد شما متشکریم…

به ننا لبخند بزن  

***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us