فروش گرانول پلی اتیلن شیراز

کامپاند مسترچ گرانول

مجموعه ننا پلاست در تلاش است تا با ایجاد بستری بسیار گسترده و متنوع ، شرایط بسیار مطلوبی را جهت ساماندهی بازار خرید ، فروش و تجارت انواع گرانول ، کامپاند و مستربچ مرغوب را برای تولید کنندگان و مشتریان عزیز فراهم کند تا بتوانند مواد و محصول مدنظر خود را به همراه دیتاشیت و آزمایش های مدنظرشان در درب کارخانه تحویل بگیرند. انواع گرانول های بازیافتی پ پ اعم از مشکی و سفید و شفاف و پلی اتیلن .

***

تجارت و خرید و فروش انواع گرانول در گرید ها و انواع مختلف به همراه استاندارد و ایزوهای مورد نیاز در مجموعه ننا پلاست انجام می شود.

***

جهت دریافت خدمات مذکور و اطلاعات بیشتر با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

09119531642 مهندس محسن جعفری

فروش گرانول پلی اتیلن شیراز

فروش گرانول پلی اتیلن شیراز

پلی اتیلن انواع مختلف دارد و هر کدام از آنها ده ها گرید مختلف دارند که با توجه به محصولی که قرار است با آنها تولید شوند تعیین می شود. برای مثال گرانول پلی اتیلنی قرار است برای مصرف لوله بکار رود با گرانول پلی اتیلن مواد بادی متفاوت است.

مواد گرانول پلی اتیلن بنا بر کاربردشان دارای گریدهای مختلفی هستند و علاوه بر نوع محصول نهایی فرایند تولید نیز بر انتخاب مواد اولیه می‌تواند تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال محصولات پلی اتیلنی که با فرایند تزریق تولید می‌شوند با مواد پلی اتیلن گرید تزریقی و همان محصول با فرایند تولید قالب گیری چرخشی ( روتاری ) از مواد پلی اتیلن گرید روتاری تولید می‌شود.

***

*.*

جهت خرید و فروش انواع گرانول پ پ و سایر مواد پلیمری ، انواع خط تولید نو و دست دوم اخذ استاندارد های مربوطه با شماره 09119531642 تماس حاصل فرمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

از اعتماد شما متشکریم…

به ننا لبخند بزن 🙂

***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us