فروش گرانول پلی اتیلن مشکی

مجموعه ننا پلاست در تلاش است تا با ایجاد بستری بسیار گسترده و متنوع ، شرایط بسیار مطلوبی را جهت ساماندهی بازار خرید ، فروش و تجارت انواع گرانول ، کامپاند و مستربچ مرغوب را برای تولید کنندگان و مشتریان عزیز فراهم کند تا بتوانند محصول مدنظر خود را به همراه دیتاشیت و آزمایش های مدنظرشان در درب کارخانه تحویل بگیرند. انواع گرانول های بازیافتی پ پ اعم از مشکی و سفید و شفاف و پلی اتیلن .

تجارت و خرید و فروش انواع گرانول در گرید ها و انواع مختلف به همراه استاندارد و ایزوهای مورد نیاز در مجموعه ننا پلاست انجام می شود.

***

جهت دریافت خدمات مذکور و اطلاعات بیشتر با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

09119531642 مهندس محسن جعفری

فروش گرانول پلی اتیلن مشکی

فروش گرانول پلی اتیلن مشکی

چند سالی است که صنعت کشاورزی رو به مکانیزه شدن است ، از این رو استفاده از لوله های قطره ای پلی اتیلن رو به افزایش است. گرانول LDPE جهت تولید این محصول مورد استفاده قرار می گیرد و با بوجه به اینکه قرار است تمام مدت مجاورت نور خورشید و انواع باکتری ها و قارچ باشد باید توسط مستربچ ها تقویت شود.

فواید استفاده از سیستم مکانیزبه جای سیستم آبیاری سنتی در کشاورزی : انواع لوله پلی اتیلن در کشاورزی (لوله پلی اتیلن آبیاری) و صنایع وابسته به آن کاربردهای فراوانی دارد, کنترل منابع آبی و جلوگیری از هدر رفت آب و مزایای بسیار و منحصر بفرد لوله‌های پلی اتیلن باعث استفاده بیش از پیش از این لوله‌ها شده است, دوام و استحکام بالا, نصب آسان, هزینه پایین, عمر طولانی, وزن سبک, انعطاف پذیری, مقاوت در برابر اشعه نور خورشید, مقاومت در برابر خوردگی, بهداشتی و غیر سمی بودن و تنوع بالا در سایز و اندازه, تنها برخی از مزایای لوله‌های پلی اتیلن می‌باشد که کشاورزان و دست‌اندرکاران را به استفاده از لوله‌های پلی اتیلن ترغیب می‌کند.

***

جهت خرید و فروش انواع گرانول پ پ و سایر مواد پلیمری ، انواع خط تولید نو و دست دوم اخذ استاندارد های مربوطه با شماره 09119531642 تماس حاصل فرمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

از اعتماد شما متشکریم…

به ننا لبخند بزن 🙂

***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us