قیمت روز گرانول پلی اتیلن

قیمت روز گرانول پلی اتیلن

مجموعه ننا پلاست در تلاش است تا با ایجاد بستری بسیار گسترده و متنوع ، شرایط بسیار مطلوبی را جهت ساماندهی بازار خرید ، فروش و تجارت انواع گرانول ، کامپاند و مستربچ مرغوب را برای تولید کنندگان و مشتریان عزیز فراهم کند تا بتوانند مواد و محصول مدنظر خود را به همراه دیتاشیت و آزمایش های مدنظرشان در درب کارخانه تحویل بگیرند. انواع گرانول های بازیافتی پ پ اعم از مشکی و سفید و شفاف و پلی اتیلن .

***

تجارت و خرید و فروش انواع گرانول در گرید ها و انواع مختلف به همراه استاندارد و ایزوهای مورد نیاز در مجموعه ننا پلاست انجام می شود.

***

جهت دریافت خدمات مذکور و اطلاعات بیشتر با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

09119531642 مهندس محسن جعفری

گرانول پلی اتیلن
خریداری گرانول پلی اتیلن درجه یک

قیمت روز گرانول پلی اتیلن

یکی از مسائلی که در معامله و خرید و فروش هر جنسی اهمیت فراوان دارد اطلاع از قیمت های به روز و مناسب می باشد. چه بسیار معامله هایی که به خاطر عدم اطلاع و آگاهی نسبت به مبلغ درست عرضه موجب ضرر سنگین و یا حتی ورشکستگی مجموعه های بزرگ تجاری شده است. در این روزهای پر نوسانی که بازار اقتصاد کشور تجربه می کند اهمیت این امر بسیار بیشتر است. نوسانات شدید قیمت ها بازار خودرو، طلا، بورس ، ارز و مسکن را درگیر خود نموده است و طبیعی است که این مسئله تا اقلام مصرفی خانوارها نیز گسترش خواهد یافت.

به همین دلیل برای مجموعه ننا پلاست بسیار مهم است که در چنین شرایطی تنها زمانی به شما قیمت اعلام کند که تواند با همان قیمت به شما ارائه خدمت نماید و وظیفه خود را به انجام رساند. به همین سبب درج قیمت در سایت نناپلاست ممکن است ما را از این مقصد دور ساخته و به اعتبار نام ننا ضربه وارد نماید. به همین جهت بهترین راه ارتباط و اطلاع از قیمتها تماس با ماست.

***

*.*

جهت اطلاع از قیمت ها و خرید و فروش انواع گرانول پ پ و پلی اتیلن و سایر مواد پلیمری ، انواع خط تولید نو و دست دوم اخذ استاندارد های مربوطه با شماره 09119531642 تماس حاصل فرمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

از اعتماد شما متشکریم…

به ننا لبخند بزن 🙂

***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us