اعلام همکاری با فروشنده گرانول پلی اتیلن

بازار گرانول

مجموعه ننا پلاست در تلاش است تا با ایجاد بستری بسیار گسترده و متنوع ، شرایط بسیار مطلوبی را جهت ساماندهی بازار خرید ، فروش و تجارت انواع گرانول ، کامپاند و مستربچ مرغوب را برای تولید کنندگان و مشتریان عزیز فراهم کند تا بتوانند مواد و محصول مدنظر خود را به همراه دیتاشیت و آزمایش های مدنظرشان در درب کارخانه تحویل بگیرند. انواع گرانول های بازیافتی پ پ اعم از مشکی و سفید و شفاف و پلی اتیلن .

***

تجارت و خرید و فروش انواع گرانول در گرید ها و انواع مختلف به همراه استاندارد و ایزوهای مورد نیاز در مجموعه ننا پلاست انجام می شود.

***

جهت دریافت خدمات مذکور و اطلاعات بیشتر با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

09119531642 مهندس محسن جعفری

اعلام همکاری با فروشنده گرانول پلی اتیلن

اعلام همکاری با فروشنده و تولیدکنندگان مواد گرانول پلی اتیلن

اگر شما در حال خوادن این مطلب هستید احتمالا به این معنیست که شما هم به دنبال یک همراه و همکار هستید که بتوانید روی او و کاربلدی و همکاری اش حساب کنید؟! بازار گرانول ننااپلاست با وجود همه منابع تأمینی دست اولی که در اختیار دارد اما همواره به دنبال این بوده تا با آشنایی بیشتر و همکاری با فروشنده های عزیز و فعالان این حوزه خدمات بهتری را ارائه نماید. بسیاری از مشتریان ما خواستار روزانه تناژهای بالا از مواد گرانول پلی اتیلن هستند که تآمین آن برای یک مجموعه تولیدی و بازرگانی به تنهایی دردسر ساز و در مواردی غیر ممکن است. به همین جهت ننا پلاست اعلام می دارد که تمایل دارد با شما عزیزان دست همکاری داده و و با یاریتان خدمات شایسته تری را به مشتریان این صنعت ارائه نماید.

***

*.*

جهت همکاری و ارتباط با مجموعه نناپلاست با شماره 09119531642 تماس حاصل فرمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

از اعتماد شما متشکریم…

به ننا لبخند بزن 

***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us