گرانول پ پ رنگ قرمز

گرانول پ پ رنگ قرمز با استفاده از گرانول رنگ سفید و زرد و نارنجی تولید می شود . امروزه رنگ ها در دنیای پلیمرها اهمیت بسیاری دارد. گرانول پ پ رنگ قرمز (که اغلب با عنوان پ پ نساجی و پ پ شیمیایی شناخته می‌شود)، ساختار خاصی از پلیمر پلی پروپیلن (polypropylene) است که به فرم گلوله‌ای ‌شکل (دانه دانه) برای تولید محصولات مختلف در اشکال گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. از گرانول پلی پروپیلن برای تولید روکش کابل و سیم، بطری، قوطی و … استفاده می‌شود .

***

تجارت و خرید و فروش انواع گرانول در گرید ها و انواع مختلف به همراه استاندارد و ایزوهای مورد نیاز در مجموعه ننا پلاست انجام می شود.

***

جهت دریافت خدمات مذکور و اطلاعات بیشتر با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

09119531642 مهندس محسن جعفری

پخش گرانول پ پ صادراتی

گرانول پ پ رنگ قرمز

از بین انواع گرانول پ پ گرانول باتری از ارزش بالایی برخوردار است و قیمت بالایی دارد و در مرحله بعد گرانول پ پ سپری و گرانول جامبوبگ قرار می گیرند. همانطور که گفته شد قیمت این مواد گرانول با توجه به ساختارشان متفاوت است ولی کاربردهای مختص بهه خود را دارند. برای تهیه انواع گرانول پ پ می توانید با ما تماس بگیرید و اگر تولید کننده انواع مواد گرانول هستید می توانید در پیج ما محصولات گرانول پلاستیکی خود را تبلیغ کنید.

جهت خرید و فروش انواع گرانول پلی اتیلن و پ پ و سایر مواد پلیمری ، انواع خط تولید نو و دست دوم اخذ استاندارد های مربوطه با شماره 09119531642 تماس حاصل فرمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

از اعتماد شما متشکریم…

به ننا لبخند بزن  

***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us