خرید فروش انواع گرانولها

خرید و فروش و صادرات و واردات ، ورود به بازار آنلاین انواع گرانولها ، مستربچ های رنگی، کامپاندها و سایر محصولات پلاستیکی و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

خرید فروش  انواع گرانولها

مواد نو پتروشیمی ( مواد ویرجین )

به موادی که بدون هیچ عملیاتی ، مستقیم از واحدهای پتروشیمی به تولید شده و برای استفاده مشتری روانه بازار  می شوند مواد ویرجین یا همان مواد نو می گویند . این مواد بصورت گرانول تولید می شوند اما طبق درخواست مشتری به دلیل حمل و نقل و استفاده آسانتر می توانند بصورت پودر ( یا سایر فرمها) تولید  و عرضه شوند. مواد نو یا مواد ویرجین از لحاظ کیفیت و مرغوبیت در بهترین و بالاترین سطح هستند و این امری طبیعی و بدیهی است. شاید باور غلطی در مورد این مواد وجود دارد که می توان به محض تولید از آنها استفاده کرد ولی اپتدا باید آنها را توسط واحد های کامپاندینگ اصلاح کرد و به نوعی، خواص اختصاصی هر کاربرد به پلیمر داده می شود. گاهی باید آنها را نرم تر , محکم تر ، سبک تر ، منعطف و  … کرد و این امر با استفاده از مستربچ ها قابل انجام است.

جهت خرید و فروش کامپاندها ، انواع گرانولها و مشاوره در مورد انواع پلیمرها می توانید با مجموعه ننا از طریق شماره 09119531642 در تماس باشید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us