خرید و فروش گرانول بادی صادراتی

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

خرید و فروش گرانول بادی صادراتی

در حال حاضر برای تجارت آنلاین انواع گرانول و به طور کلی سایر محصولات نیازی نیست که حتما ما تولیدی آن را داشته باشیم. برای تجارت این محصولات کافیست با تولید کننده دست اول ارتباط بگیریم تا با تهیه محصول در حجم بالا بتوانیم آن را به صورت عمده عرضه کنیم. تعامل مستقیم با مراکز تولیدی ضمن افزایش راندمان کارخانه می تواند حاشیه سود خوبی برای تجار نیز داشته باشد.

مواد اولیه ی گرانول بادی، لاستیک و پلاستیک می باشد. در موارد بسیاری مشاهده شده که از ضایعات، نایلون، تایر و سایر مواد پلاستکی برای تولید گرانول استفاده شده است. این مواد کاربردهای بسیار داشته، و فروشندگان آن هرکدام بسته به نحوه ی استفاده از این ماده، تولیدات متنوعی را وارد بازار فروش کرده اند. امروزه خرید و فروش گرانول، باعث اشتغال زایی فراوانی شده است. کارخانجات بسیاری به خرید و بازیافت پلاستیک اشتغال دارند. همچنین شرکت های بسیاری را در صفحات اینترنتی می توان یافت که متقاضی خرید یا فروش پلاستیک، و سایر ضایعات پلاستیکی، برای تولید گرانول بادی می باشند.

جهت خرید و فروش و صادرات انواع گرانول بادی صادراتی و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us