خرید و فروش گرانول پلی کربنات(PC)

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

خرید و فروش گرانول پلی کربنات(PC)

کاربرد گرنوال پلی کربنات در چه صنایعی بیشتر است؟

پلی کربنات(PC) چیست و چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟

پلی کربنات یک پلیمر مهندسی است که در صنعت به طور چشمگیری کاربرد دارد و خوشبختانه قابل بازیافت می باشد. پلی کربنات ها نه تنها به دلیل ویژگی های منحصر بفردشان به عنوان یک گزینه مناسب در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند بلکه همچنین به عنوان یک پلیمر دوستدارمحیط زیست می توانند بازیافت شوند.

شفافیت ، استحکام عالی ، پایداری حرارتی و پایداری ابعادی بسیار خوب باعث می شود پلی کربنات (PC) یکی از پرکاربردترین ترموپلاستیک های مهندسی باشد.

دیسک های فشرده ،گارد ضد شورش ، لعاب ضد آب ، بطری های تغذیه کودک ، اجزای الکتریکی ، کلاه ایمنی و لنزهای چراغهای جلو اتوموبیل همه از جمله کاربردهای معمولی برای پلی کربنات ها است. همانطور که در تمامی مقالات مطرح شد شد پلاستیک یک ماده اولیه مادر است که در تقریبا در تمامی صنایع کاربرد دارد ، پس ورود به این بیزینس می تواند برای صنعتگران و تجار فعال ثروت آفرین باشد.

جهت ارتباط با مجموعه ننا یکی از فروشنده های معتبر گرانول های پلی کربنات(PC) و سایر مواد پلیمری در فضای مجازی ، از طریق شماره 09119531642 اقدام نمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us