خرید گرانول پ پ

مجموعه ننا پلاست در تلاش است که با ارتباط با شرکت های بزرگ تولید کننده انواع گرانول ، مستربچ و کامپاندهای پلیمری بستری بزرگ و متنوع از مواد پلیمری را در اختیار داشته باشد. بدین منظورخرید و فروش و معامله انواع گرانول ، کامپاند و مستربچ را برای شما تولید کنندگان و تجار عزیز را هموار تر کند. شما با ارتباط با مجموعه ننا پلاست می توانید محصول مد نظر خود را به همراه دیتاشیت ، و تست های مدنظرتان را درب کارخانه خود تحویل بگیرید . برای انجام خدمات مذکور کافی است با مجموعه ننا پلاست از طریق شماره زیر در تماس باشید. مهندس محسن جعفری : 09119531642

خرید گرانول پ پ

خرید گرانول پ پ

پلیمرهای پلی پروپیلن یا پ پ و پلی اتیلن هر دو از پلاستیک های رو آبی هستند. برای شستشوی آن ها باید از خط مناسب خودشان استفاده شود. به این نکته هم باید توجه داشت که خط شستشوی انواع پلاستیک سخت مانند لاک و بادی با خطوط پلاستیک های نرم مانند نایلون و کیسه مواد متفاوت است. همچنین بخش آسیاب و سانتری فیوژ آن ها نیز از هم متفاوت می باشد. تولید انواع گرانول پ پ و پلی اتیلن بسیار سود آور است به شرط اینکه دستگاه های شستشو و گرانول ساز مناسب آن بکار برده شود.

جهت خرید و فروش انواع گرانول پ پ و سایر مواد پلیمری ، انواع خط تولید نو و دست دوم اخذ استاندارد های مربوطه با شماره 09119531642 تماس حاصل فرمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us