عرضه گرانول عدسی در تمام ایران

انواع گرانول عدسی و رشته ای با کیفیت های فوق العاده و عالی در کوتاه ترین زمان ممکن در تمام نواحی ایران عرضه می گردد.

عرضه گرانول عدسی در تمام ایران

گرانول های بازیافتی به وسیله ی دستگاه های مختلفی که ساختمان های متفاوتی دارند و به شیوه های مختلفی کار می کنند تولید می شوند که یکی از نام آشنا ترینِ این گرانول ها ، گرانول عدسی و رشته ای است. گرانول عدسی پس از تولید در تمام نواحی ایران عرضه می شود.

مزیت گرانول عدسی به گرانول رشته ای


گرانول عدسی معمولا به دلیل ویژگی هایی که در تأمین سهولت تولید دارد برای تولید محصولات با کیفیت مشتریان بیشتری را به خود جلب می کند.
گرانول رشته ای و عدسی از لحاظ خواص و ساختار شیمیایی تفاوتی با هم ندارند. تنها تفاوت این دو این است که توسط دستگاه های متفاوتی تولید می شوند و از لحاظ شکل ظاهری با هم متفاوت هستند.

گرانول های رشته ای به خاطر داشتن سرهای تیز و لبه های زاویه دار سخت تر از دهانه ی قیف عبور می کنند و پایین می روند .

در حالی که گرانول عدسی به دلیل انحنای اطرافش و عدم دارا بودن زاویه تند و تیز به راحتی از دستگاه عبور می کند و گزینه ی مناسبی برای تولیدات با سرعت بالا تر است. این نوع از گرانول تأثیر زیادی در مدیریت زمان تولید محصول و سفارش های با حجم و تناژ بالا خواهد داشت.

تمام تلاش و ادعای مجموعه ی نناپلاست این است که بتواند با رعایت نکات استاندارد و همکاری با تولیدی های معتبر و با کیفیت بهترین خدمات را با رعایت هزینه های حداقلی به مشتریان خود ارائه کند و تأمین کننده ی کارآمدی برای تمام طیف گسترده ی مشتریان خود باشد.
جهت اطلاع از قیمت های محصولات مجموعه بازرگاتی نناپلاست و خرید و فروش و صادرات و یا واردات و … با ما در تماس باشید.


مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام
لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us