عوامل موثر در تولید گرانول صادراتی

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

عوامل موثر در تولید گرانول صادراتی

عوامل موثر در تولید گرانول صادراتی

کیفیت گرانول تولید شده به عوامل مختلفی وابسته است  که به آن اشاره  می کینم:

1) مواد اولیه
2) کیفیت دستگاه

  • مواد پس از شستشو باید در خشک کن به صورت کامل آب گیری شوند تا هنگام تولید  دچار مشکل نشویم و محصول با کیفیتی تحویل بگیریم.
  • یکی دیگر ازاقدامات مهم در زمینه افزایش کیفیت گرانول مواد بازیافتی، شستشوی مواد بازیافتی است. شستشو یکی از مراحل بسیار مهم در گرانول سازی است؛ چرا که آلودگی های موجود در مواد روی کیفیت نهایی محصول تاثیرگذار است. آلودگی های مختلفی در مواد اولیه مورد استفاده وجود دارد. مانند گل و لای یا چربی و روغن و یا حتی در گاهی موارد قطعات فلزی. پاکسازی این آلودگی ها ضروری است و گاهی نیاز است شستشو چندین بار و با فشار و دقت بالا انجام شود.
  • مورد دیگر کیفیت دستگاه است که در مقالات بعدی به طور مفصل به آن پرداخته شده است.
  • در پاسخ به اینکه عوامل موثر در تولید گرانول مرغوب صادراتی چیست؟ و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us