فروش انواع گرانول و مستربچ

مستربچ ها در صنعت به عنوان مکمل انواع گرانول استفاده می شوند و به آنها رنگ، شفافیت و استحکام می بخشند. انواع مستربچ در نتاژ بالا در مجموعه ی بازرگانی ننا به فروش می رسد.

فروش انواع گرانول و مستربچ
  • آنتی‌اکسیدانت: پلیمر ها هم مانند سایر مواد دچار فرسایش می شوند و اکسیداسیون یکی  از عواملی است که آنها را تهدید می کند. مستربچ‌های آنتی اکسیدانت جهت پایدار‌سازی پلیمر در برابر عوامل اکسایش در صنعت پلیمر مورد استفاده قرار می گیرند.
  • کمک فرآیند پلیمر:  این نوع مستربچ قابلیت اکستروژن را بالا می برد و تناژ محصول تولید شده را افزایش می دهد. این مستربچ ها از شکست مذاب جلوگیری می کنند، تجمع مواد در سر قالب را کاهش می‌دهد و با حذف پدیدۀ «پوسته ماهی» کیفیتت مواد را بالا می برند و سرانجام مو جب افزایش میزان تولید می شوند.
  • ضد سایش: مستربچ‌های سیلیکونی بر پایۀ پلی‌اتیلن هستند که برای بهبود مقاومت سایشی مورد استفاده قرار می گیرند.

نمونه‌های ثانویه: این دسته از مستربچ ها  «ضد حریق، ضد، مه گرفتگی، تمیزکننده، کنترل چسبندگی، حفره زا، ضد چسبندگی، خشک‌کننده، به تاخیر اندازنده شعله، کاغذ، صدفی‌رنگ، تجزیه‌پذیر نوری، ضد میکروبی، مقاوم به ضربه و فسفورسان» می باشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us