فروش اینترنتی گرانول گیلان

مجموعه بازرگانی نناپلاست با فعالیت جدی در حوزه ی فروش اینترنتی طیف وسیعی از بازارهای گرانول کشور از جمله گیلان را تحت نظر داشته و به خرید و فروش در این حوزه می پردازد.
برای عقد قرارداد های تجاری و دریافت اطلاعات در این حوزه با ما در تماس باشید.
مهندس محسن جعفری ۰۹۱۱۹۵۳۱۶۴۲

فروش اینترنتی گرانول گیلان

خرید و فروش گرانول پلاستیکی نیز به جریان تبادلات اینترنتی پیوسته و بسیاری از تاجران و فعالان این عرصه خرید و عرضه اینترنتی محصولات خود را جایگزین روش های قدیمی کرده اند.
این امر طیف مشتریان را به لحاظ مکانی و محدوده جغرافیایی وسعت بخشیده و ارتباطات را تسعیل ننوده است به طوری که ارتباط دو تاجر بین استان های گیلان و مشهد و یا حتی خارج از مرزهای جغرافیایی کشور از هر زمانی ساده تر است.

فروش اینترنتی گرانول گیلان

مجموعه بازرگانی ننا به عنوان مجموعه ای فعال در صنعت پلاستیک و بازیافت توانسته به خوبی در زمینه ی تجارت اینترنتی پیشتاز باشد و اعتبار خوبی در این حوزه کسب کند. ننا پلاست با در اختیار داشتن منابع بزرگ تأمینی کشور از شما تا جنوب و شرق تا غرب اقدام به خرید و فروش مستقیم گرانول های بازیافتی در همه ی انواع آن می نماید.

گرانول با توجه به کاربرد گسترده ای که دارد هر روزه مقادیر زیادی از آن در تناژ های بالا معامله شده و برای تجار و تولیدکنندگان خود درصد سودآوری خوبی به همراه می آورد.تمام تلاش و ادعای مجموعه ی بازرگانی نناپلاست این است که بتواند با رعایت نکات استاندارد و همکاری با تولیدی های معتبر و با کیفیت بهترین خدمات را با رعایت هزینه های حداقلی به مشتریان خود ارائه کند.
جهت اطلاع از قیمت های محصولات مجموعه بازرگاتی نناپلاست و خرید و فروش و صادرات و یا واردات و … با ما در تماس باشید.
مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us