فروش و کاربرد گرانول و پودر پلاستیک

فروش گرانول پلاستیک و پودر لاستیک در صنایع مختلفی کاربرد دارد و جهت تولید انواع مختلف ابزار های پلاستیکی به کار رفته و مورد استقبال عموم بازاریان و تاجران هستند.

فروش و کاربرد گرانول و پودر پلاستیک

مصرف پودر پلاستیک به عنوان پرکننده در محصولات مختلف ، خصوصیات و قیمت آن را تعیین می کنند. خصوصیاتی مانند : کشسانی ،استقامت و پایداری دربرابر گرما،   اسید ها و اصطکاک و غیره . از آن برای تولید تسمه و تایر استفاده می کنند.

فروش و کاربرد گرانول و پودر پلاستیک

استفاده گرانول 1-3 اماکن ورزشی و زمین چمن:

در زمین های ورزشی به شدت پر کاربرد می باشند و در چمن مصنوعی به علت ورزش کردن و همیشه و فعالیت بالای ورزشکاران تولید این گرانول دقت خاصی می خواهد تا هیچ گونه ناخالصی از جمله خرده های فلزات در این گرانول مخلوط نشود.

 کاربرد گرانول 3-5 در تولید محصولات پرسی بازیافتی می باشد این نوع پلیمر در انواع و شکل های مختلف و با کیفیت های متفاوت در ابعاد سفارشی آماده شده و اکثرا در کف پوش پارکها و مکان های بازی ، راه روها و حاشیه زمین های چمن استادیوم های ورزشی و زمین های دو میدانی مورد مصرف قرار می گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us