فروش پودر گرانول پلیمری

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات ، گرانول پلیمری ، پودر گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندها و سایر محصولات پلاستیکی و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

فروش پودر گرانول پلیمری

بنا به دلایالی بسیاری از مواد پلیمری را نمی توان به صورت گویچه های پلاستیکی یا همان گرانول در آورد و باید به صورت پودر تولید و عرضه گردند.

فروش پودر گرانول پلیمری

پودر لاستيك از بازیافت تایر های لاستیکی فرسوده و با فرآیندهای مکانیکی بدست می ایند. این تایرها بیشترین ضایعات موجود در شهرها را تشکیل می دهند که مشکلات زیادی را ایجاد کرده اند.  به دلیل ماندگاری و مقاومت لاستیک در مقابل فرسایش و حجم زیاد تولیدی آن باعث شده مشکلات فراوانی برای محیط زیست بوجود بیاید. وجود دسترسی ارزان، تجمع زیاد و مقاومت، لاستیک هدف خوبی برای بازیافت میباشد. با این وجود نصف بیشتر تایرهای فرسوده تنها برای ارزش سوختیشان سوزانده می‌شوند. بازیافت مجدد این ماده علاوه بر ارزش اوری که دارد موجب نجات محیط زیست نیز می شود. از این ماده می توان به عنوان فیلر ارزان قیمت در صنایع مختلف استفاده کرد.

جهت خرید و فروش پودر گرانول پلیمری و مشاوره در مورد انواع پلیمرها می توانید با مجموعه ننا از طریق شماره 09119531642 در تماس باشید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us