فروش گرانول بازیافتی با کیفیت 2

nenaplast.com

اولین رکن موثر در خرید و فروش و تجارت ضایعات پلاستیکی و گرانول های بازیافتی با کیفیت ، تولید گرانول و افبال مشتریان به انجام معاملات در این حوزه است.

در مقاله قبل گفتیم که در بحث خرید و فروش و سنجش کیفیت گرانول های بازیافتی علاوه بر مواد اولیه ورودی به کارگاه ، دستگاه گرانول ساز و ویژگی های آن نیز حائز اهمیت و قابل بررسی است.

برای مطالعه قسمت اول مقاله روی لینک مقابل کلیک کنید. لینک مقاله قبل

از ویژگی های دستگاه گرانول ساز که بر کیفیت گرانول بازیافتی تولید شده موثر است می توان به شکل هندسی دای و ابعاد آن اشاره کرد.

علاوه بر آن دمای سیلندر و مردان و همچنین سرعت ماردان نیز از دیگر عوامل موثر بر کیفیت گرانول های تولیدی است.

نرخ ورودی مواد اولیه به گرانول ساز و میزان دبی خروجی از دستگاه از پارامترهای دستگاه گرانول ساز هستند که بر تولید با کیفیت به شدت تاثیرگذارند.

همه ی این عوامل که از ویژگی های دستگاه ها هستند به طور مستقیم علاوه بر تاثیر بر روی فروش و سودآوری بیشتر تولید گرانول بر کیفیت محصول نهایی نیز موثر است.

طبیعی است هرچه خروجی کارگاه های بازیافت با کیفیت تر و بهتر باشند اعتبار و خوشنامی تولیدکننده و تاجران خود را تضمین کرده و در دراز مدت به رونق کسب و کار های مرتبط کمک بیشتری می کنند. مجموعه بازرگلنی نناپلاست با خرید و فروش و عرضه محصولات با کیفیت تلاش می کند تا ضمن حفظ اعتبار نام ننا مشتریان خود را آسوده خاطر سازد و اعتبار نام آنان را نیز حفظ نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us