فروش گرانول تزریقی

فروش و تجارت گرانول تزریقی برای مصارف مختلف مانند استفاده در صنایع بسته بندی ، خودروسازی و الکترونیک و …

مجموعه نناپلاست آماده ی ارائه خدمات در این راستا به مشتریان عزیز خود است.  مهندس محسن جعفری 09119531642

فروش گرانول تزریقی

فروش گرانول تزریقی

به علت رشد صنایع مختلف و نیاز روز افزون به تهیه مواد اولیه پلاستیکی و پتروشیمی استفاده از گرانول های تزریقی به دلیل صرفه جویی در هزینه ها هر روزه با استقبال بیشتری مواجه می باشد. به همین دلیل بازار فروش و تجارت این محصول همیشه داغ و پررونق است.

یکی از خریداران و مصرف کنندگان اصلی و بزرگ گرانول تزریقی ، شرکت های خودروسازی هستند که معمولا با رعایت نکات استاندارد و استفاده از گرانول های تزریقی درجه یک و با کیفیت از این محصول استفاده می کنند تا در تولید محصول نهایی بیشترین صرفه جویی در هزینه ها را داشته و ضمن بالا بردن ارزش افزوده، تولیدات خود را با قیمت کمتری به مشتریان خود عرضه کنند.

گرانول تزریقی به عنوان مکمل مواد نو پتروشیمی در صنایع خودروسازی به کار رفته و در صورت رعایت نکات استاندارد در راستای حفظ مرغوبیت مواد، به محصول نهایی تولید شده استحکام می بخشند.

همین امر موجب می شود مزیت رقابتی مواد گرانولی نسبت به مواد نو پتروشیمی بالاتر بوده و به حفظ بازار این صنعت و پر رونق بودن تبادلات و خرید و فروش و صادرات آن گرمای بیشتری ببخشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید. 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us