فروش گرانول پلی اتیلن صنعتی

فروش گرانول پلی اتیلن صنعتی

مجموعه ننا پلاست در تلاش است تا با ایجاد بستری بسیار گسترده و متنوع ، شرایط بسیار مطلوبی را جهت ساماندهی بازار خرید ، فروش و تجارت انواع گرانول ، کامپاند و مستربچ مرغوب را برای تولید کنندگان و مشتریان عزیز فراهم کند تا بتوانند محصول مدنظر خود را به همراه دیتاشیت و آزمایش های مدنظرشان در درب کارخانه تحویل بگیرند. انواع گرانول های بازیافتی پ پ اعم از مشکی و سفید و شفاف و پلی اتیلن .

تجارت و خرید و فروش انواع گرانول در گرید ها و انواع مختلف به همراه استاندارد و ایزوهای مورد نیاز در مجموعه ننا پلاست انجام می شود.

***

جهت دریافت خدمات مذکور و اطلاعات بیشتر با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

09119531642 مهندس محسن جعفری

فروش گرانول پلی اتیلن صنعتی

فروش گرانول پلی اتیلن صنعتی

تفاوت لوله اسپیرال و لوله کاروگیت در چیست و مواد استفاده شده در آنها چه تفاوتی باهم دارند؟

خوشبختانه گرانول پلی اتیلن در تولید بسیاری از محصولات صنعتی کاربرد دارد و بازار فروش آن بسیار وسیع است . لوله های اسپیرال و کاروگیت نیز از محصولاتی هستند که در ساخت و تولید آن از این مواد استفاده می شود.

تفاوت لوله هایی اسپیرال و کاروگیت : لوله‌های پلی اتیلن اسپیرال میتواند در مواردی که وزن خاک از آستانه تحمل لوله های کاروگیت بالاتر است بجای لوله کاروگیت مورد استفاده قرار گیرد. لوله های پلی اتیلن اسپیرال همچنین میتوانند در انتقال سیالات و یا کانال‌های انتقال هوا در زیر خاک و یا بروی سطح زمین در فشارهای پائین مورد استفاده قرار گیرد .

***

جهت خرید و فروش انواع گرانول پ پ و سایر مواد پلیمری ، انواع خط تولید نو و دست دوم اخذ استاندارد های مربوطه با شماره 09119531642 تماس حاصل فرمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

از اعتماد شما متشکریم…

به ننا لبخند بزن 🙂

***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us