مرکز توزیع گرانول نایلون عسلی

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

مرکز توزیع گرانول نایلون عسلی

مرکز توزیع گرانول نایلون عسلی

تولید گرانول عسلی در کارگاه های بازیافت در تناژ بالا تولید می شود. نکته بسیار مهمی که در تولید گرانول های شفاف وجود دارد این است که خط دستگاه گرانولساز باید پس از هر سری تولید با دقت بسیار بالا تمیز شود تا هیچ اثری از لکه روی مواد در حال تولید نباشد.

امروزه صنایع مختلفی در رقابت با یکدیگر هستند اما موضوع مهم و قابل توجه، این است که کدام صنعت در تولید محصولات خود کیفیت بهتر و بیشتری را ارائه می دهد. از پرفروش ترین نمونه های مواد اولیه گرانول را می توان نام برد که در صنایع مختلفی کاربرد دارد. از پرفروش ترین انواع مواد گرانول، مواد گرانول نایلون عسلی است که شفافیت بیشتری دارد. گرانول سفید نیز یکی از پرکاربردترین نمونه های این مواد اولیه است. گرانول در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی نیز برای خریداران مواد اولیه در صنعت، عرضه می شود. 

جهت خرید و فروش و ورود به مرکز بازار توزیع گرانول نایلون عسلی و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us