مزایای استفاده از گرانول پلیمری چیست؟

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

مزایای استفاده از گرانول پلیمری چیست؟

مزایای استفاده از گرانول پلیمری چیست؟

گرانول محصولی پلاستیکی تخصصی است که با فرآیندی نسبتا ساده در کارخانجات بازیافت توسط گروهی متخصص تولید می شود. حالا ، هر چقدر این افراد مهارت و تخصص بیشتری داشته باشند ، قطعا گرانول تولید شده مرغوب تر بوده و فروش آن تضمینی است.

استفاده از این مواد مزایایی دارد که در این قسمت تلاش کردیم که در مورد آن ها مفصل تر صحبت کنیم:

  • رنگ پذیری و شکل دهی بالا : تولید گرانول یک فرآیند صنعتی است که در آن امکان کنترل بالایی وجود دارد. این ویژگی سبب می شود تا بتوان بر شکل دهی و رنگ دهی گرانول نظارت داشته و آن را کنترل کرد. به همین دلیل در گرانول شکل و رنگ یکنواخت و مطلوبی مشاهده می شود.
  • امکان استفاده از افزودنی ها: گاهی اوقات نیاز است تا گرانول به صورت کامپاند تولید شود یا برای افزایش مقاومت و استحکام و در نهایت کیفیت آن ، برخی افزودنی ها را به آن اضافه کرد.
  • یکنواختی بالا: استفاده از گرانول منجر به تولید محصولاتی با یکنواختی بالا می شود. دلیل این یکنواختی نیز همان قابلیت کنترل و اصلاح در فرآیند تولید گرانول است. هر چه کیفیت گرانول تولید شده بالاتر باشد، یکنواختی آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • افزایش کیفیت گرانول در بازیافت
  • گرانول با وجود مزایای ارزشمند، فرآیند تولید دقیق و نسبتا پیچیده ای دارد. با کنترل دقیق و رعایت یک سری اصول اساسی، کیفیت گرانول افزایش می یابد. افزایش کیفیت گرانول هم به نوبه خود زمینه ساز افزایش سود و هم چنین افزایش گستره کاربرد مواد بازیافتی می شود.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us