ویژگی های لوله های pvc

در مقاله قبلی به بررسی ویژگی های لوله های pvc پلی وینیل کلراید پرداختیم. در این مقاله به بررسی معایب این محصول خواهیم پرداخت:

مجموعه ننا پلاست در تلاش است تا با ایجاد بستری بسیار گسترده و متنوع ، شرایط بسیار مطلوبی را جهت ساماندهی بازار خرید ، فروش و تجارت انواع گرانول ، کامپاند و مستربچ مرغوب را برای تولید کنندگان و مشتریان عزیز فراهم کند تا بتوانند مواد و محصول مدنظر خود را به همراه دیتاشیت و آزمایش های مدنظرشان در درب کارخانه تحویل بگیرند. انواع گرانول های بازیافتی پ پ اعم از مشکی و سفید و شفاف و پلی اتیلن .

***

تجارت و خرید و فروش انواع گرانول در گرید ها و انواع مختلف به همراه استاندارد و ایزوهای مورد نیاز در مجموعه ننا پلاست انجام می شود.

***

جهت دریافت خدمات مذکور و اطلاعات بیشتر با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

09119531642 مهندس محسن جعفری

خرید و فروش روزانه گرانول پلیمری

ویژگی های لوله های pvc

در مقاله قبلی به بررسی مزایای لوله های پلی وینیل کلراید پرداختیم.

در این مقاله به بررسی معایب این محصول خواهیم پرداخت:

لوله های پلی وینیل کلراید خشک در برابر سرما بسیار حساس و شکننده می باشند. در برابر حرارت زیاد فرم و استحکام خود را از دست می دهند. علاوه بر این به علت مقاومت کم جداره ی این لوله ها می بایستی از فنر لوله بازکنی برای گرفتگی مجرای لوله ها استفاده نمود. اتصاال لوله های pvc توسط چسب متداول تر است. قبل از اتصال باید در سطح لوله ها آلودگی زدائی شود و لوله کاملا خشک باشد و بعد از اتصال 10 تا 15 دقیقه صبر کرد تا سفت شود.

کاربرد لوله های pvc فشار قوی در سیستم های فاضلاب ساختمان به عنوان لوله های عمودی و جمع آوری کننده و لوله ی تخلیه اصلی فاضلاب است.

***

*.*

جهت خرید و فروش انواع گرانول پ پ و سایر مواد پلیمری ، انواع خط تولید نو و دست دوم اخذ استاندارد های مربوطه با شماره 09119531642 تماس حاصل فرمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

از اعتماد شما متشکریم…

به ننا لبخند بزن  🙂

***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us