پخش گرانول پ پ ارزان

بازار گرانول ننا پلاست در تلاش است که با ارتباط با شرکت های بزرگ تولید کننده انواع گرانول ، مستربچ و کامپاندهای پلیمری بستری بزرگ و متنوع از مواد پلیمری را در اختیار داشته باشد. بدین منظورخرید و فروش و معامله انواع گرانول ، کامپاند و مستربچ را برای شما تولید کنندگان و تجار عزیز را هموار تر کند. شما با ارتباط با مجموعه ننا پلاست می توانید محصول مد نظر خود را به همراه دیتاشیت ، و تست های مدنظرتان را درب کارخانه خود تحویل بگیرید . برای انجام خدمات مذکور کافی است با مجموعه ننا پلاست از طریق شماره زیر در تماس باشید.

***

مهندس محسن جعفری : 09119531642

پخش گرانول پ پ ارزان

***

پخش گرانول پ پ ارزان

این نوع از گرانول از ضایعات گونی و سایر مواد ضایعاتی تولید می گردد و به علت جمع شدگی جهت تزریق بسیار مناسب است. این نوع از گرانول های پ پ خاصیت ضربه پذیری بالایی دارند و در برابر شکنندگی مقاوم هستند. از کاربردهای این محصول تولید کامپاند و آمیزه های پلیمری، تولید تسمه های پلاستیکی، قطعات تزریقی ، تولید ورق و…  . بازار گرانول نناپلاست تلاش دارد با ارتباط با تولیدکنندگان دسته اول گرانول های پ پ را با قیمت های منصفانه و ارزان پخش و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

***

جهت خرید و فروش انواع گرانول پ پ و سایر مواد پلیمری ، انواع خط تولید نو و دست دوم اخذ استاندارد های مربوطه با شماره 09119531642 تماس حاصل فرمایید.

پیشاپیش از اعتماد شما متشکریم…

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

به ننا لبخند بزن 🙂

***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us