بازار آنلاین انواع مستربچ

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات و ورود به بازار آنلاین انواع گرانول ، مستربچ ، کامپاند و سایر محصولات پلاستیکی و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای لازم با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

بازار آنلاین انواع مستربچ

همانطور که می دانیم استفاده از مستربچ ها در صنعت پلاستیک و پلیمر بسیار ضروری و حائز اهمیت است. این بخاطر این است که سلیقه ی مشتریان هموراه دستخوش تغییر است و گاهی اوقات نیاز است که شما علم روانشناسی را با صنعت ادغام کنید تا بتوانید با این تغییرات همگام شوید و نتیجه فعالیت خود را بگیرید.

مستربچ ها ویژه ها و خواص مهمی به مواد پلیمری می بخشند که به برخی از آنها می پردازیم.

  • مستربچ خواص دهنده: این نوع مستربچ خواص مشخصی را به پلاستیک می دهد مانند پایدارکننده حرارتی,مقاوم کننده به ضربه و غیره..
  • مستربچ رنگ دهنده: این نوع مستربچ جهت تولید رنگ در قطعه پلاستیک مثل مستربچ سفید و یا مشکی و رنگی به پایه پلیمری مربوطه افزوده می گردد.
  •  مستربچ ارزان کننده: این نوع مسترچ نیز به منظور کاهش قیمت تمام شده مصرف می گردد که ممکن است باعث کاهش و تاثیر منفی بر خواص دیگر داشته باشد لذا باید بتوان با تمهیداتی اثرات نفی آن را خنثی نمود.
  • مستربچ چند کاره: علاوه بر کاهش هزینه خواص مفیدی هم به پایه پلاستیکی مربوطه می دهند.

جهت خرید و فروش آنلاین انواع مستربچ ،کامپاند و گرانول و مشاوره در مورد انواع پلیمرها می توانید با مجموعه ننا از طریق شماره 09119531642 در تماس باشید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us