بازار عمده گرانول کفپوش تهران

وجود مراکز تفریحی بزرگ و فراوان در کلان شهر تهران و استفاده بالای کفپوش های صنعتی در این استان سبب شده که این شهر یکی از مشتریان همیشگی بازار عمده گرانول جهت تولیدات کفپوش باشد.

خوشبختانه بازار های بزرگی در استان تهران وجود دارند که می توانند به صورت عمده گرانول کفپوش را در سراسر مراکز تولید عرضه کنند.

بازار عمده گرانول کفپوش تهران

دو نوع کفپوش برای پارک ها وجود دارد وجود دارد. یک نوع آن کفپوش گرانولی یا پلیمری و دیگری کفپوش تاتامی است. این دو نوع برای فضای پارک ها و مجتمع تفریحی نیز مورد استفاده قرارمی گیرد. پارک ‌های بزرگ و همچنین زمین بازی کودکان، نیاز به ایمنی بالایی دارند که این کفپوش ها به علت مواد گرانولی مرغوبی که دارند می توانند جوابگوی این مسئله ی مهم باشند.

بازار عمده گرانول تهران با ارائه تناژ بالایی از گرانول ها و محصولات بازیافتی می تواند منبع معتبر و مناسبی برای تامین و تهیه این ترکیبات برای مشتریان و صنعتگران عزیز باشد.

شرکت بازرگانی ننا با ارتباط نزدیکی که با تولید کنندگان و بازاریان استان تهران دارد می تواند خدمت گزار مطمئنی برای شما تاجران و تولید کننده گان مترم باشد.

با مشاورین فروش ما حرف بزنید تا ببینید کدام گرانول کفپوش بیش تر به کارتان می آید. برای گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش عمده گرانول کفپوش می توانید با شماره ی تماس مشاورین ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق تلگرام یا اینستاگرام با ما در تماس باشید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us