تولید و فروش گرانول

تولید گرانول نسبت به تولید پلاستیک مصنوعی در عصر حاضر توجیه اقتصادی بسیار بالایی داشته و فروش آن می تواند مقرون به صرفه بوده و ارزش افزوده بالایی داشته باشد.

تولید و فروش گرانول

گرانول ‌های پلاستیکی شبیه به گلوله های کوچک و دایره شکلی هستند که داخل دستگاه‌های اکسترودر یا گرانول ساز شکل دهی شده و تولید می شوند. تولید و فروش این گویچه های زیبا افراد بسیاری را درگیر کرده و عده ی بسیاری در کارگاه ها و کارخانجات برای کسب روزی مشغول به کار هستند.

 به دلیل نوع ساختمان سیستم ماشین‌های شکل دهی به پلاستیک (شامل انواع خطوط اکستروژن و تزریق و سایر موارد درگیر در خط تولید) بهتر است مواد اولیه ورودی آن ها به صورت ساچمه های کوچک پلاستیکی تولید گردد.

مواد پلاستیکی بازیافتی که آسیاب و خرد شده اند و دارای شکل‌های ورقه ای یا سطوحی با گوشه های تیز هستند که استفاده از آن ها در قیف‌های ورودی این دستگاه ها به سختی صورت می گیرد و البته زمان میکس شدن هم به دلیل عدم یکنواختی اندازه و نا هم شکل بودن مواد یک ترکیب غیر یکنواخت و ناهمگون دارند.

لذا مشتریان و مصرف کنندگان این حوزه ترجیح می‌دهند مواد خریداری شده آن ها مثل مواد اولیه نو به صورت قطعات کوچک و یکنواخت گرانول باشند. سود حاصله از فروش گرانول افراد بسیاری را تشویق می کند تا با بکارگیری دستگاه های مدرن و افراد متخصص به فکر راه اندازی یک مجموعه تولید گرانول باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

telegram

instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us