خریدار عمده گرانول پلی اتیلن

گرانول و مستربچ و کامپاند

مجموعه ننا پلاست در تلاش است تا با ایجاد بستری بسیار گسترده و متنوع ، شرایط بسیار مطلوبی را جهت ساماندهی بازار خرید ، فروش و تجارت انواع گرانول ، کامپاند و مستربچ مرغوب را برای تولید کنندگان و مشتریان عزیز فراهم کند تا بتوانند محصول مدنظر خود را به همراه دیتاشیت و آزمایش های مدنظرشان در درب کارخانه تحویل بگیرند. انواع گرانول های بازیافتی پ پ اعم از مشکی و سفید و شفاف و پلی اتیلن .

تجارت و خرید و فروش انواع گرانول در گرید ها و انواع مختلف به همراه استاندارد و ایزوهای مورد نیاز در مجموعه ننا پلاست انجام می شود.

***

جهت دریافت خدمات مذکور و اطلاعات بیشتر با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

09119531642 مهندس محسن جعفری

خریدار عمده گرانول پلی اتیلن

خریدار عمده گرانول پلی اتیلن

گرانول پلی اتیلن انواع مختلف دارد و هر کدام جهت تولید محصول خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شما به عنوان تامین کننده یا تاجر بدانید که مشتریتان قصد تولید چه محصولی را دارد ، قطعا بهتر می توانید محصول و خدمات ارائه کنید. برای تولید لوله پلی اتیلن از چه نوع گرانول استفاده می شود؟ تمامی لوله‌های پلی اتیلن برای آبرسانی استفاده می‌شوند و نکته قابل توجه نوع مصرف آب است و فشار آب که از داخل لوله پلی اتیلن میگذرد. در ابتدا باید اشاره کنیم که اگر از لوله پلی اتیلن برای آبرسانی , آب شرب استفاده میکنید مشخصات لوله پلی اتیلن آبرسانی باید طبق جدول استاندارد باشد و در نوع مواد اولیه باید دقت شود و مواد اولیه تولید لوله باید مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح را کسب کرده باشند و اصطلاحا food grade باشند تا سلامتی انسانها تهدید نشود.
مشخصات لوله پلی اتیلن آبرسانی با دیگر انواع لوله‌ پلی اتیلن که برای کاربری دیگری استفاده میشوند تفاوتی ندارد و باید به نکته بالا دقت شود تا سلامت جامعه به خطر نیافتد و یا اینکه برای آبرسانی های تحت فشار از لوله‌های مناسب استفاده شود که خط انتقال و لوله دچار اشکال و ترکیدگی نگردد.

***

جهت خرید و فروش انواع گرانول پ پ و سایر مواد پلیمری ، انواع خط تولید نو و دست دوم اخذ استاندارد های مربوطه با شماره 09119531642 تماس حاصل فرمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

از اعتماد شما متشکریم…

به ننا لبخند بزن 🙂

***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us