خرید انواع مستربچ باکیفیت

از ترکیب بهینه یک ماده ترموپلاستیک و پودر رنگ می توان مستربچ تولید کرد. برای خرید  انواع مستربچ باکیفیت با مشاورین فروش مجموعه بازرگانی ننا در تماس باشید.

خرید انواع مستربچ باکیفیت

همانطور که گفته شد،  دانه‌ای یا گرانول بودن این محصول سبب شده که به راحتی با مواد پلاستیکی گرانولی ترکیب شود، و دیگر جای نگرانی جهت آلودگی محیط تولید نباشد. در تولید ظروف مواد غذایی و دارویی از گرانول استفاده می‌شود، زیرا فرآیند تولید باید در محیطی بهداشتی و به دور از آلودگی انجام شود.

کمک به یکنواختی مواد پلیمری است از مصارف دیگر مستربچ است؛ با افزودن آنها به مواد پلیمری می‌توان پروسه ترکیب شدن مواد باهم را سریع تر انجام داد و کیفیت آن ها را حفظ کرد. به علاوه استفاده از آن ها با کاهش نیاز به میزان مواد افزودنی، موجب صرفه‌جویی اقتصادی نیز می‌شوند.

مستربچ ها جهت استفاده های مختلف در گرید ها و پایه های مختلف تولید می شوند و می توان با استفاده از آن ضمن رنگ بخشیدن به مواد موجب استحکام، طول عمر بیشتر و افزایش کیفیت محصولات شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us