خرید اینترنتی گرانول اصفهان

بازار گرانول نناپلاست این امکان را فراهم ساخته تا با تعامل با تجار اصفهان و سایر شهرها به صورت مجازی و اینترنتی بهترین خدمات را در حوزه ی خرید و فروش گرانول ارائه دهد.
برای این منظور میتوانید با ما در تماس باشید.
مهندس محسن جعفری ۰۹۱۱۹۵۳۱۶۴۲

خرید اینترنتی گرانول اصفهان

بازار خرید و فروش گرانول به دلیل مصارف متنوع و پر کاربردی که در صنایع مختلف دارد بسیار پر رونق بوده و هر روزه خرید و فروش های زیادی در این حوزه صورت می گیرد بازارهای تجارت حقیقی و اینترنتی و مجازی آن داغ است.
شهر تاریخی و صنعتی اصفهان به دلیل اینکه یکی از قطب های فعال صنعت ایران است نقش مهمی در تولید و عرضه و به طور کلی تجارت این محصولات دارد.

اصفهان با داشتن کارخانه های تولید گرانول سهم بزرگی از بازار کشور را در دست دارد و علاوه بر این با داشتن صنایع متنول دیگر تود نیز یکی از مصرف کنندگان این حوزه نیز هست.

مجموعه بازرگانی ننا در این بین همچون حلقه ی اتصالی است که به راحتی منابع تأمین و تقاضا را به هم مرتبط می سازد تو رضایت هر دو طرف را تأمین سازد.

تمام تلاش و ادعای تیم بازرگانی نناپلاست این است که بتواند با رعایت نکات استاندارد و همکاری با تولیدی های معتبر و با کیفیت بهترین خدمات را با رعایت هزینه های حداقلی به مشتریان خود ارائه کند.
جهت اطلاع از قیمت های محصولات مجموعه بازرگانی نناپلاست و خرید و فروش و صادرات و یا واردات و … با ما در تماس باشید.
مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us