خرید فروش انواع گرانول پلاستیک شیراز

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

خرید فروش انواع گرانول پلاستیک شیراز

علت تلرانس قیمت های گرانول های پلیمری

در عصر حاضر مواد پلاستیکی مختلفی با تبدیل به انواع محصولات مختلف با زندگی بشر عجین شده اند. اکثر این مواد در داخل کشور تولید می شوند و قیمت مناسبی دارند.

ممکن است بخشی از این مواد پلاستیکی در صنایع پتروشیمی داخل کشور تولید شود، در حالی که برخی از آن‌ها از سایر کشورها وارد می‌شوند، به عنوان مثال پلی آمیدها از جمله مواد پلاستیکی وارداتی هستند.

دلیل این مسئله آن است که پلی آمیدها و یا پلی کربنات برای تولید هزینه‌های بیشتری به همراه دارند و گران‌تر هستند، در حالی که موادی مانند پلی اتیلن و یا پلی پروپیلن این مشکل را به همراه ندارند. این مواد پس از بازیافت با قیمت های متعادل تری ارائه می شوند.

اختلاف قیمت‌ها تنها محدود به زمان تولید نمی‌شود، بلکه در زمان بازیافت برای جداسازی قطعات پلاستیکی نیز مواد مهندسی شده، قیمت بالاتری دارند.

جهت خرید فروش انواع گرانول پلاستیک شیراز و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

telegram

instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us