خرید فروش گرانولهای باکیفیت

خرید و فروش و صادرات و واردات ، ورود به بازار آنلاین انواع گرانولهای باکیفیت ، مستربچ های رنگی، کامپاندها و سایر محصولات پلاستیکی و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

خرید فروش گرانولهای باکیفیت

خرید فروش گرانولهای باکیفیت

گرید آف چیست؟

گاهی اوقات ممکن است حتی در پتروشیمی هم کیفیت مواد به آن گونه که ما تصور می کنیم نباشد و بنا به دلایلی دچار افت کفیت شود که علت آن را در توضیحات پایین مطرح کردیم.

راکتورهای پتروشیمی در حین پلیمریزاسیون و تولید پلیمرها ، ممکن است خواص مواد از استاندارد مقرر شده برای آن گرید ( شامل خواص فیزیکی ، مکانیکی و ظاهری و غیره) فاصله بگیرد ، و با کیفیتی پایین تر تولید شود ، مواد تحت عنوان آف گرید عرضه می شوند.

برای مثال این امکان وجود دارد که تولید یک واحد تولیدی برای مدتی به علت نقص فنی از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد ، که به ناچار این واحد مواد را تحت عنوان مواد درجه دو یا سه با قیمت پایین تری در بازار عرضه می کند. قطعا این مواد برای محصولاتی که خیلی نیاز به مرغوبیت ندارند استفاده می شوند. یا می توان از آنها در ترکیبات دیگر استفاده کرد.

جهت خرید و فروش کامپاندها ، انواع گرانولهای باکیفیت و مشاوره در مورد انواع پلیمرها می توانید با مجموعه ننا از طریق شماره 09119531642 در تماس باشید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us