خرید فروش گرانولها و کامپاند

خرید و فروش و صادرات و واردات ، ورود به بازار آنلاین انواع گرانولها ، مستربچ های رنگی، کامپاند و سایر محصولات پلاستیکی و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

خرید فروش گرانولها و کامپاند

راهکارهای رفع برخی مشکلات در تولید قطعات پلیمری

دو راه حل برای حل دو نمونه از مشکلاتی در تولید ممکن است به آن بر بخوریم در مقالات قبل گفتیم. اینجا در مورد مستربچ ضد شعله صحبت خواهیم کرد.

3- قطعه زود آتش می گیرد؟ راه حل : استفاده از مستربچ ضد شعله

برخی پلیمرها ذاتا ضد آتش هستند که اگر بخواهیم نمونه ای بیاوریم میتوانیم به پی وی سی ها اشاره کنیم . دود غلیظ و سمی این پلیمر ها ممکن است آسیب های جدی را متحمل محیط زیست و انسان ها بکند . بنابراین لازم است از پخش شدن و گسترش آتش جلوگیری کرد و نسبت به آتش مقاوم نمود. وظیفه مستربچ تاخیر اندازنده و یا ضد آتش جلوگیری از آتش سوزی و گسترش آن می باشد. این افزودنی در صنایع ساختمان سازی , صنایع الکترونیک و الکتریکی , اتومبیل سازی و مبلمان سازی بسیار پر کاربرد است و سبب ایمنی بالا هنگام تولید نیز می شود.

خرید فروش گرانولها و مستربچ رنگی

ترکیبات برومینه
ترکیبات فسفری
هیدروکسیدهای فلزی
این در واقع همان افزودنی تاخیراندازنده عاری از هالوژن می باشد که بیشتر در پلی اولفین ها , پی وی سی و برخی از مواد پلاستیک مهندسی نظیر نایلون استفاده می گردند.

جهت خرید و فروش مستربچ رنگی ، گرانولها و مشاوره در مورد انواع پلیمرها می توانید با مجموعه ننا از طریق شماره 09119531642 در تماس باشید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us