خرید فروش گرانول مستربچ مواد زنده

خرید و فروش و صادرات و واردات ، ورود به بازار آنلاین انواع گرانول ، مواد زنده ،مستربچ های رنگی ، کامپاندها و سایر افزودنی های پلاستیکی و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

خرید فروش گرانول ، مستربچ ، مواد زنده

تاثیر مستربچ های روان کننده در روند تولید چیست؟

انواع مستربچ های روان کننده چگونه به روند تولیدی بهتر و افزایش کیفیت مواد کمک می کنند؟

ویژگی اصلی مواد  روان کننده در هر صنعتی کاهش اصطکاک و در نتیجه کاهش ساییدگی و افزایش سرعت حرکت مواد مذاب و سایر سیالات در دستگاه ها است . به عبارتی دیگر روان کننده ها ریز مولکول هایی هستند که حلالیت و سازگاری بالایی در پلیمر دارند و با روان کردن پروسه تولید موجب افزایش سرعت آن و کاهش تلفات مواد و انرژی می شوند.

روان کننده هایی که کمتر در پلیمر حل می شوند و مانند روغن به سطح مواد می آیند موجب کاهش ضریب اصطکاک بین مذاب و دستگاه می شوند،این ها روان کننده ها خارجی هستند. برای مثال Wax PE برای پلی اتیلن ، یک روان کننده ی داخلی به شمار می آید اما برای پلی وینیل الکل یک روان کننده ی خارجی می باشد. بعضی مواد خاصیت بینابینی دارند مانند اسیدهای چرب آمیدی که تا حدودی روان کننده ی داخلی و تا حدودی روان کننده ی خارجی هستند.

جهت خرید و فروش گرانول ، مستربچ ، مواد زنده و مشاوره در مورد انواع پلیمرها می توانید با مجموعه ننا از طریق شماره 09119531642 در تماس باشید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us