خرید فروش گرانول ارزان

خرید و فروش و صادرات و واردات ، ورود به بازار آنلاین انواع گرانول های صادراتی ، مستربچ های رنگی و آنتی اکسیدانت ، کامپاندها و سایر افزودنی های پلاستیکی ارزان و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

جهت استفاده از فیلر ها در فرآیند تولید گرانول و سایر محصولات پلاستیکی چه اطلاعاتی باید داشت؟

جهت بهره بردن و استفاده صحیح از فیلرها در یک پلیمر در اپتدا باید مشکل سازگاری بین فیلر و پلیمر را بر طرف کرد زیرا فیلرها از لحاظ ساختار ، ماهیت (قطبی – یونی) داشته اما پلیمرها معمولا ساختارهای غیرقطبی دارند.

خرید فروش گرانول ارزان

از جمله روش های افزایش سازگاری بین فیلر و پلیمر ، coat کردن یا پوشش دهی سطح کلسیم کربنات به کمک اسیدهای چرب بلند مانند استئاریک اسید و تیتانات کوپلینگ ایجنت می باشد که به این کلسیم کربنات پوشش دار یا کوتد گفته می شود.پارامتر بعدی در درجه بندی کیفیت فیلرها ، جذب روغن می باشد. جذب روغن نشان از سطح آزاد ذرات و به عبارتی مش بندی ذرات دارد.

فیلرها ساختارهای بلوری متفاوتی دارند برای مثال کلسیم کربنات ساختار خوشه ای ، تالک صفحه ای ، ولاستونیت میله ای دارد. شکل هندسی ذرات فیلر بر خواص نهایی کامپوزیت نقش کلیدی دارد. همچنین در انتخاب فیلر باید به عواملی چون خوردگی شیمیایی و ساییدگی مکانیکی توجه نمود. فیلر ها در جهت حفظ کیفیت و کاهش قیمت گرانول ها در در مواد بکار می روند و دست مشتری و مصرف کننده را برای خرید باز می گذارند.

جهت خرید و فروش گرانول های صادراتی ، افزودنی های پلاستیکی ارزان و مشاوره در مورد انواع پلیمرها می توانید با مجموعه ننا از طریق شماره 09119531642 در تماس باشید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us