خرید و فروش مستربچ آنتی بلاک

امروز مستربچ ها در تولید محصولات پلاستیکی نقش بسیار حیاتی ایجاد می کنند. مستربچ آنتی بلاک کاربردی شبیه به مستربچ لیز کننده دارد که در این مقاله به تفاوت های ان می پردازیم .خرید و فروش انواع مستربچ با کیفیت به صورت آنلاین در مجموعه بازرگانی ننا پلاست انجام می شود.

خرید و فروش مستربچ آنتی بلاک

دسته ای دیگر از مستربچ ها که کارکردی مشابه با مستربچ های لیز کننده دارند و در ساختار خود مواد آلی و معدنی بالایی دارن مستربچ های آنتی بلاک می باشند. این مواد تجمع و چسبیدگی فیلم‌ها روی یک دیگر را به حداقل می رسانند.

این مواد در سطح فیلم ها حالت زبری ایجاد می کنند که این ویژگی آنها از تماس پلیمر با پلیمر جلوگیری میکند. همچنین ترکیبات آلی موجود در آنها میتوانند میزان باز شوندگی را بهبود بخشند. خاصیت لیزکنندگی و آنتی بلاک را می توان به صورت همزمان در برخی از ترکیبات آلی یافت.

تفاوت مستربچ آنتی بلاک و لیز کننده

از لیز کننده‌ها  برای کاهش نیروی برشی بین دو سطح استفاده می شود که کاربرد آن ها سبب می شود که دو سطح بتوانند به سادگی روی هم سر خورده و از هم جدا شوند. کاربرد آنتی بلاک‌ها جهت کاهش نیروی عمود بر دو سطح می باشد. و موجب می شوند که دو سطح بتوانند نسبت به یک دیگر به راحتی باز شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us