روش تولید و فروش گرانول

برای تولید و فروش گرانول ها باید ساختار پلاستیک ها را شناخت.این مهم داشتن اطلاعات کافی از پلیمر ها را می طلبد که ما در این مقاله در مورد آن بحث می کنیم.

روش تولید و فروش گرانول

دسته‌بندی کلی

پلاستیک های مهندسی و غیر مهندسی به شکل زیر دسته بندی می شوند:

(روش تولید و فروش گرانول)

  • PETE: Poly Ethylene Terephthalate  این پلیمرها در ساخت بطری‌های آشامیدنی، دهان شویه و منگنه‌ها را استفاده می شود. از این وسایل در حجم بالایی استفاده میشود ولی شاید عموم مردم از چگونگی تولید آن اطلاعی نداشته باشند.
  • HDPE: High Density Poly Ethylene این پلیمر ها در تولیداتی نظیر ظروف شیر، سطل‌های زباله های خانگی و شهری و بطری مواد شوینده استفاده می شوند. همچنین در مصارف صنعتی برای تولید لوله های انتقال آب و گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  • PP: Poly Propylene این پلیمر در صنایع غذایی مانند ظروف ماست، ظروف شامپو، نی نوشابه، ظروف مارگارین مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به علت نرم بودن و خاصیت ضد حساسیتی که دارند در صنعت پوشک استفاده می شوند.
  • PS: Poly Styrene با استفاده از این نوع پلاستیک ها ، لیوان نوشیدنی‌های گرم، بسته بندی مواد غذایی و موارد دیگر ساخته می شود. این پلیمر چون افزودنی های بسیار کارآمدی در ترکیبات خود دارد برای بسته بندی محصولات غذایی بسیار پرکاربرد است چون از فاسد شدن آن ها جلوگیری می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us