روش های تولید انواع گرانول پلاستیک

گرانول پلاستیک نوع خاصی از پلیمر نیست که در دسته‌ بندی‌ های مختلف پیدا شود. ممکن است روش های تولید انواع گرانول پلاستیک برایتان سوال باشد که در چند بخش به آن می پردازیم.

روش های تولید انواع گرانول پلاستیک

به دست آوردن ماده‌ ای با ویژگی های عالی و مورد استفاده هدف اصلی تولید یک پلیمر است . از همین رو این خواص و کنترل آن‌ ها در حین فرایند پلیمر بستگی به عوامل بسیاری دارند ، که می توان دما ،فشار، نوع کاتالیزور و … را مثال زد. برای همین پلاستیکی که یک بار مورد استفاده قرار گرفته قطعا خواص بهتری دارد .همچنین می توان موادی را یافت که خواص مثبت خود را حتب پس از چند بار مصرف شدن هم حفظ می کنند. برای مثال  «پی‌ وی‌ سی پلی وینل کلراید» که در تولید پنجره ها و صنعت سیم و کابل کاربرد دارد پلیمر بسیار قوی ای می باشد که در فرآیند های تولید خواص خود را حفظ می کند و می شود چند دفعه از آن در تولید محصولات مختلف بهره برد. به این ترتیب که ضایعات آن را مجددا آسیاب کرد، شست و با استفاده از دستگاه گرانول ساز آن را به چرخه تولید برگرداند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us