صادرات و واردات مستربچ ضد شعله

برای صادرات و  واردات انواع مستربچ های ضد شعله و مشاوره در مورد انواع پلیمرها می توانید با مجموعه ننا از طریق شماره 0911953642 در تماس باشید.

صادرات و واردات مستربچ ضد شعله

 اگر دنبال فرصت برای اتقاء کیفیت زندگی خود و اطرافیان خود می گردید قطعا تجارت محصول یا خدماتتان می تواند یکی از بهترین راهکار ها باشد. 
مستربچ های ضد شعله ساخته شده بر پایه پلی کربنات، پلی کربنات / ABS ، پلی آمید، پلی بوتیلن ترفتالات و یژگی ها و خواص فیزیکی و مکانیکی فوق العاده ای جهت تولید انواع محصولات پلیمری دارند و یکی از محصولاتی هستند که مسیر تجارت را برای علاقمندان به این صنعت هموارتر کردند.
صنعتگران و تولید کنندگان  محصولات برق و الکترونیک، مخابرات، لوازم خانگی، قطعات مربوط به سیستم حمل و نقل جاده ای و ریلی از جمله بخش هایی هستند که به شدت نیازمند این کالا ها می باشد و شما می توانید با اندکی تلاش و صبوری این مشتریان ارزشمند را برای خرید محصولات و خدماتتان راغب کنید و به اهداف بیزینسی خود برسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و سایر محصولات پلاستیکی و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور و اخذ استاندارد ها و ایزو با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us