عرضه انواع مستربچ

انواع مستربچ ها در گرید های مختلف و جهت کاربرد های مختلف تولید شده و در کارنجات مورد استفاده قرار می گیرند. عرضه این محصول به کشور های مختلف نیز انجام می پذیرد.

عرضه انواع مستربچ

انواع مستر بچ

انواع مستربچ ها در سه نوع رنگی ، افزودنی و پرکننده ها ساخته شده و مورد مصرف قرار می گیرند. در این مقاله در مورد مستربچ رنگی توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

بهترین و مرسوم ترین روش برای تولید قطعات رنگی استفاده از مواد پلاستیکی است و آسان ترین روش برای انجام این کار نیز، استفاده از مستربچ های رنگی می باشد.

مستربچ ها در کنار رنگ بخشیدن به محصولات ، باعث بهبود و اصلاح خواص فیزیکی و افزایش استحکام  مکانیکی هم می‌شوند. تعاریف متفاوتی برای مستربچ رنگ وجود دارد؛ در معمولی ترین حالت خود مخلوطی از پلاستیک و درصد بالایی از رنگ‌دانه است. شایان ذکر است که در فرایند تولید مستربچ ها از پلیمر نیز استفاده می شود .

مستربچ ها در رنگ های مختلفی تولید می شوند : «رمستربچ مشکی، مستربچ سفید، سبز، آبی  و سایر رنگ‌ها».  مستربچ ها دو نوع پایدارکننده و دو نوع روان کننده داخلی و خارجی دارند که به آن‌ها رنگینه و پایه پلیمری می‌گویند. پلاستیک مورد نظر را می‌توان با ترکیب مستربچ در آن به رنگ‌های مختلفی درآورد .

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات انواع مستربچ و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us