علت ترکیب افزودنی به گرانول چیست؟

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

علت ترکیب افزودنی به گرانول چیست؟

علت ترکیب افزودنی به گرانول چیست؟

همانطور که قبلا صحبت کردیم موادی که در پتروشیمی ها تولید می شوند بی رنگ می باشند و بسیاری از آنها نیاز به مستربچ های رنگی و سایر مستربچ ها برای افزایش خواص و ویژگی های مطلوب دارند.

اضافه کردن مواد افزودنی به مواد پلاستیک منجر به تغییر خواص آن خواهد شد. برخی از پلیمرها در طول ساخت، با مواد افزودنی ترکیب می‌شوند و منجر به تولید مواد خاصی می‌شوند که متناسب با نیاز مشتریان تولید شده است.
پلیمرهای دیگر شامل مواد افزودنی هستند که در حین پردازش به آن اضافه می‌شود. این مواد برای محافظت از پلیمرها در برابر اثرات تخریب کننده نور، گرما و برخی از مواد باکتریایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

علت ترکیب افزودنی به گرانول چیست؟  جهت پاسخگویی به این سوال و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us