فروشنده گرانول های پی وی سی

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

فروشنده گرانول های پی وی سی

پلی وینیل کلراید (PVC)


از مزایای پلی وینیل کلراید، مقاومت خوب آن در برابر چربی‌ها، روغن‌ها، اسید‌ها و بازها می‌باشد. عایق الکتریسیته بوده و در برابر شعله، مقاوم است و از آنجاییکه به راحتی با انواع نرم کننده‌ها آمیخته می‌گردد، میتوان محصولات پلاستیکی متنوعی از سخت ترین شکل تا انعطاف ترین شکل را از آن تولید نمود.
پلی وینیل کلراید در دو دسته تولید می‌گردد: نوع سخت و نوع انعطاف پذیر.
اگر به این بسپار، نرم‌کننده‌ای افزوده نگردد یا با مقدار کمی از آن آمیخته گردد، پلاستیک قوی و سفتی حاصل می شود که در ساخت لوله و اتصالات ساختمانی، پروفیل در و پنجره، پوشش خارجی و پانل های ساختمانی، مجاری فاضلاب‌ها، ناودان‌ها، درزگیر در و پنجره، قطعات اتومبیل، کارت های اعتباری و … بکار می‌رود. مصارف بسپار انعطاف پذیر بسیار متنوع است. گرانول کردن مواد زنده پی وی سی ها نسبت به سایر مواد پلیمری نسبتا پیچیده تر است ، به همین دلیل این مواد در بازار کمیاب می باشند. جهت ارتباط با مجموعه ننا یکی از فروشنده های معتبر گرانول های پی وی سی و سایر مواد پلیمری در فضای مجازی ، از طریق شماره 09119531642 اقدام نمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us