فروشنده گرانول پ پ

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول از جمله گرانول های پلی اتیلن تزریقی و بادی در انواع خشک یا عدسی و رشته ای،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ،

همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

فروشنده گرانول پ پ

فروشنده گرانول پ پ

گرانول پ پ یکی از پرفروش ترین پلیمرهای صنعتی است که کاربردهای زیادی در صنایع خودرو سازی و مهندسی دارد . به این منظور نیاز است فروشنده و خریدار از شاخص جریا مذاب آن آگاهی داشته باشند تا هر دو به اهداف خود برسند.

MFI   یا همان شاخص مذاب چیست؟

یکی از نشانه هایی که به وسیله ی آن میتوان گرید های مختلف یک پلاستیک را از هم مجزا کرد  MFI است.شاخص مذاب به معنای مقدار مذاب پلاستیک (بر حسب گرم) است که در دمای 19 درجه از یک روزنه ی ثابت در عرض 10 دقیقه عبور کند.به طور تقریبی میتوان گفت که شاخص مذاب با گرانروی مذاب نسبت عکس دارد.پس میتوان گفت با افزایش متوسط وزن مولکولی Mfi کاهش می یابد.Mfi  در واقع نشان دهنده ی میزان روندگی مذاب در دماهای مختلف است .هر چه Mfi  بیشتر باشد میزان روندگی بیشتر است و هر چه کمتر باشد میزان روندگی کمتر است. با دانستن و اندازه گیری شاخص جریان مذاب می توان مشاوره بهتری به مشتریان ارائه کرد.

جهت خرید و فروش انواع گرانول پلی اتیلن گرید بادی و تزریقی و سایر محصولات پلاستیکی و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

جهت دسترسی بهتر میتوانید با ما از طریق شبکه های اجتماعی نیز مکاتبه کنید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

از اعتماد شما بسیار متشکریم…

به ننا لبخند بزن 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us