فروش انواع گرانول PVC

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

فروش انواع گرانول PVC

فروش انواع گرانول PVC

خواص کلیدی گرانول پی وی سی چیست؟

کاربرد گرانول PVC در چه صنایعی بیشتر است؟

صادرات این محصول به چه کشور هایی انجام می شود؟

پلی وینیل کلرید (PVC یا وینیل) یک پلیمر گرمانرم مقرون به صرفه و همه کاره( چند منظوره) است که به طور گسترده در صنعت ساختمان و ساخت و ساز به منظور تولید پروفیل های در و پنجره ، لوله ها (آشامیدنی و فاضلاب) ، عایق سیم و کابل و همچنین در دستگاه های پزشکی و غیره مورد استفاده قرار گیرد. سومین پلیمر گرمانرم از نظر حجم مورد نیاز در صنعت بعد از پلی اتیلن و پلی پروپیلن است.

خواص کلیدی پلیمر PVC

۱. خصوصیات الکتریکی: PVC به دلیل مقاومت دی الکتریک خوب ، ماده عایق خوبی است.

۲- دوام: PVC در برابر هوازدگی ، پوسیدگی شیمیایی ، خوردگی ، شوک و سایش مقاوم است. از این رو انتخاب بسیاری برای محصولات با طول عمربالا و بیرون بر در نظر گرفته شده است.

کشور عراق و افغانستان به دلیل ساخت و ساز بالایی که دارند قطعا مشتریان همیشگی برای این محصول خواهند بود. برای ساخت پنجره و تولید سیم و کابل از این عایق استفاده می شود.

جهت ارتباط با مجموعه ننا و خرید و فروش انواع مختلف گرانول پلی پروپیلن(PP) و سایر مواد پلیمری در فضای مجازی ، از طریق شماره 09119531642 اقدام نمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us