فروش عمده گرانول ضایعاتی رشته ای

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

فروش عمده گرانول ضایعاتی رشته ای

فروش عمده گرانول ضایعاتی رشته ای

در ایران تولید گرانول به دو روش خشک و رشته ای تولید می شود که در این قسمت در مورد مزایا و معایب تولید آن به روش رشته ای کاملا توضیح خواهیم داد.

روشی که در طی آن مواد رشته‌ای به دست می‌آیند، آسان‌تر از سایرین است و در کشور ایران بیش از دیگر نمونه‌های تولید رواج دارد.
در این فرایند لازم است که مواد پلاستیکی گرانولی در بخش آسیاب قرار بگیرند، پس از آن در دستگاه‌هایی با حرارت مورد نیاز به نقطه ذوب می‌رسند تا آماده ورود به سیستم‌های اکسترود شوند، در پایان با عبور از صافی فلزی به شکل رشته ظاهر می‌شوند.

از آنجایی که دما همچنان در این مواد پلاستیکی زیاد است، به سرعت در یک استخر آب خنک قرار می‌گیرند و مجددا به بخش آسیاب هدایت می‌شوند تا به تکه تکه کردن آن‌ها، مدل گرانولی ظاهر شود.

طبیعی است که اگر مواد اولیه از قطعات بازیافتی باشند، تفاوت بسیاری با مواد اولیه و نو خواهند داشت، همین مسئله باعث ایجاد اختلاف فاحش در کیفیت نهایی خواهد شد. البته لازم به ذکر است که قیمت آن هم بسیار پایین تر از مواد نو است و برای تولید محصولات درجه دو مناسب است.
یکی از هزینه‌هایی که ممکن است این روش به وجود بیاورد این است که دستگاه در حین فرایند تولید قطع شود، به همین دلیل نیاز است که در حین کار، یک اپراتور بر طی شدن مراحل نظارت داشته باشد.

جهت خرید فروش عمده گرانول ضایعاتی رشته ای و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

telegram

instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us