فروش مستربچ پر کننده صادراتی

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

فروش مستربچ  پر کننده صادراتی

فروش مستربچ پر کننده صادراتی

گاهی اوقات قیمت پلیمر اصلی که به عنوان ماده اولیه در تولید محصولات استفاده می شود بسیار بالاست . مستربچ پر کننده محصولی است که می توانیم با توجه به سفارش و کیفیتی که مشتری مدنظر دارد به پلیمر بیفزاییم تا کمی از قیمت نهایی محصول تولید شده بکاهیم. در توضیحات زیر به برخی از ویژگی های این ماده می پردازیم.

مستربچ پرکننده

مستربچ های پرکننده شفاف در ابعاد نانو به منظور دستیابی به کیفیت بالا و کاهش هزینه ها ایجاد شده و در حال توسعه است. نور و شفافیت بالا در پلیمرهای PE / PP / PS / ABS بسیار مناسب است تا اعمال می شود ، چرا که باعث بهبود خواص ظاهری و درخشندگی پلاستیک می شود و پراکندگی گرید نانو این مستربچ پرکننده با رزین مناسب است. مستربچ گرید نانو با ویژگی های ظاهری مناسب اگر با درصد ۱۰ تا ۳۰ به رزین افزوده شود روی شفافیت مواد اولیه بی تاثیر است.

جهت ارتباط با مجموعه ننا و خرید و فروش انواع مستربچ های پر کننده صادراتی و سایر مواد پلیمری در فضای مجازی ، از طریق شماره 09119531642 اقدام نمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us