فروش گرانول بازیافتی با کمترین قیمت

فروش گرانول بازیافتی با کمترین قیمت

فروش گرانول بازیافتی با کمترین قیمت یکی از مواردی است که تاجران عرصه صنایع پلاستیکی و بازیافتی نیاز دارند تا جهت سود بیشتر با تمهیدات مهم به آن دست یابند.

قبل از ورود به صنعت بازیافت و تولید گرانول مهم ترین و حائز اهمیت ترین نکته این است که منبع تأمین ضایعات شما کجاست و ضایعاتی که می خرید از چه نوع پلاستیکی است.
توجه به فاصله ی کارگاه یا کارخانه پرس و بازیافت به منبع تأمین نیز بسیار مهم است. این امر طبیعتا به دلیل تحمیل هزینه های باربری و حمل بر قیمت نهایی محصول بسیار موثر است.
فرض کنید یک دستگاه خاور بتواند نزدیک به 5 تن بار را حمل کند. اما اگر همین دستگاه حمل با ضایعات فیلم پلی اتیلن غیر فشرده پر شود شاید بتوان به زحمت 1 تن فیلم را در آن بارگیری کرد.

بنابراین هزینه ی  حمل و نقل به ازای هر کیلوگرم از زباله های پلاستیکی ضایعات ، در تناژ بالا مقدار قابل توجهی است که به همان میزان از درصد سودآوری تجارت شما کم می کند.

تفکیک ضایعات پلاستیکی در کارگاه بازیافت

بیشتر از 15 نوع پلاستیک مختلف در صنعت وجود دارد. هرکدام از آن ها در پروسه بازیافت و تولید گرانول رفتار متفاوتی دارند . نکته مهم این است که بتوانید ضایعاتی که از یک نوع پلاستیک نیستند را به قیمت پایین بخرید.

و سپس آن ها را به وسیله دستگاه های اتوماتیک جداسازی و از هم تفکیک کنید و در نهایت محصولی با خلوص بالا به مشتری ارائه دهید .

هر چه گرانول تولیدی خواص نزدیکتری به محصولات پتروشیمی داشته باشد ، کیفیت و به تبع آن ارزش ریالی آن بیشتر است.

طبیعی است که اگر بتوانید در همان ابتدای امر ضایعات را به صورت تفکیک شده و با قیمت مناسب و در تناژ بالا تهیه کنید سود بیشتری عایدتان خواهد شد.

تمام تلاش و ادعای مجموعه ی بازرگانی نناپلاست این است که بتواند با رعایت چنین نکته هایی هزینه ی نهایی را به حداقل برساند و بهترین خدمات را با رعایت هزینه های حداقلی به مشتریان خود ارائه کند. ننا پلاست در تلاش است با کمترین قیمت گرانول های بازیافتی خود را به فروش برساند.

مهندس محسن جعفری 09119531642

telegram

instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us