فروش گرانول پلاستیکی با قیمت مناسب

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

فروش گرانول پلاستیکی با قیمت مناسب

فروش گرانول پلاستیکی با قیمت مناسب

اهمیت بازیافت چیست؟

اهمیت تفکیک مواد ضایعاتی قبل از بازیافتی چیست؟

از آنجایی که بسیاری از مواد پلاستیک با استفاده از مواد نفتی ساخته شده‌اند، طول عمر بالایی دارند، این مسئله باعث می‌شود تا رها کردن یک ماده پلاستیکی در طبیعت مشکلات بسیار را برای محیط زیست به وجود بیاورد، به این دلیل که تجزیه هر کدام از آن‌ها حدود ۳۰۰ سال به طول می‌انجامد و طبیعت قادر به این کار نیست. وجود این مسئله موجب می‌شود تا دستگاه‌هایی تولید شوند که آن‌ها بازیافت شوند و مجددا به چرخه طبیعی بازگردند، در نتیجه نه تنها مضرات آن برای محیط کمتر خواهد بود، بلکه به کاهش مصرف آن و تولید نیز کمک می‌کند.

بازیافت پلاستیک در ایران نه تنها برای محیط زیست مفید نخواهد بود، این کار به کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان نیز منجر خواهد شد، در نتیجه سوددهی آن‌ها افزایش خواهد یافت.

همانطور که قابل مشاهده است، مواد پلاستیک گرانول در رنگ‌های متفاوتی ظاهر می‌شوند، به همین دلیل است که اگر جداسازی نشوند، هنگام ذوب با یکدیگر ترکیب می‌شوند و در نتیجه رنگ آن‌ها تیره و کدر خواهد شد.
کارخانه‌های بازیافت پلاستیک سعی می‌کنند که برای رفع کردن این مسئله مستربچ‌های رنگی را در مرحله ذوب مواد پلیمری اضافه کنند تا به تغییر رنگ آن‌ها کمک کنند، در نتیجه رنگ دلخواه ایجاد خواهد شد.

جهت خردید و فروش گرانول پلاستیکی با قیمت مناسب و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید .

telegram

instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us