فروش گرانول پلی پروپیلن صنعتی

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

فروش گرانول پلی پروپیلن صنعتی

فروش گرانول پلی پروپیلن صنعتی

معرفی پلی پروپیلن و برخی از کاربرد های آن

از گرانول پتروشیمی پلی پروپیلن در صنایع غذایی و بعضی گرید های دیگر آن در صنعت خودرو استفاده میی شود . کاربرد گرانول بازیافتی این ماده نیز غیر از مصرف در صنایع غذایی ، در سایر صنایع به طور گسترده استفاده می شود.

به طور گسترده از این ماده پلاستیکی برای ظروف غذای گرم استفاده می‌شود. آن‌ها بسیار محکم هستند و در برابر حرارت از مقاومت قابل توجهی برخوردارند. علاوه بر این برای جلیقه‌های حرارتی و قطعات خودرو از این ماده استفاده می‌شود. به این دلیل که کیفیت استحکام در آن‌ها بسیار قابل توجه است.

این ماده به عنوان یک گزینه پلاستیکی ایمن برای مواد غذایی و نوشیدنی محسوب می‌شود. هر چند که این ماده نیز قابل بازیافت نیست و استفاده مداوم از آن می‌تواند باعث آسم و اختلال در هورمون‌ها شود.

جهت خرید و فروشگرانول پلی پروپیلن صنعتی و سایر محصولات پلیمریو مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

telegram

instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us